woensdag 5 juni 2013

over een radio interview geven en uw eigen stem horen en gottaloveyourjob ...

Vandaag kon iedereen die zin had, komen rondhangen op het stadsplein van Genk. Er werd een campagne gelanceerd 'rondhangen met respect' waarbij de positieve aspecten van het rondhangen in beeld werden gebracht. En omdat 'rondhangen' de core business is van mijn collega's straathoekwerkers alsook van mezelf, zijn we dat vandaag dus uitgebreid gaan doen ! Heerlijk ! En wat liet die zon zich ook nog eens van haar beste kant zien. 
Zo zag mijn werkdag er dus (gedeeltelijk) uit. Zalig toch. Jealous much ? En hoe zag de werkdag van jullie er uit vandaag ... ? 







Ikzelf gaf een kort interview over rondhangen en over mijn job als straathoekwerkster op Radio 2 in het programma 'Avondpost'. Wat eng en brrrrr .... om uw eigen stem te horen seg. Jakkes. De interview meneer was nog op zoek naar jongeren die hun zegje wilden doen op de radio over rondhangen. Ik spoorde twee jongens waarmee ik op straat werkte aan om hun ding te doen. Ge moest ze zien stralen daarna en hun reactie nadat ze het interview zelf geluisterd hadden, was schitterend. Ha, the joy of my job !



Geen opmerkingen: