woensdag 5 juni 2013

over nieuwe schoenen ...


Deze schoonheden had ik al een tijdje zien staan. Het zijn Vans en Vans stellen me nooit teleur; de serie noemt 'vans leopard sk8 hi platform'. Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van luipaardmotiefkes, helemaal niet zelfs ... Gek he, maar bij deze schoenen vond ik het echt wel leuk en ook die plateau zolen trokken onmiddellijk mijn aandacht. Het is eens iets anders, toch ? Enfin ... Ik liet ze showen aan het Lief, maar hij vond ze echt lelijk (als in écht heel lelijk), dus kocht ik ze op dat moment toch maar niet. Maar toch ... ík vond ze wel schoon, dus ben ik ze daarna gewoon gaan kopen. Mijn Instagram volgers zeiden me trouwens dat ik het wél moest doen en dat mannen niet te hard moeten zagen en zeuren als het op schoenenzaken of kledingzaken aankomt. Ha !



Dus ... Kocht ik ze gewoon en bracht ik de beaties mee naar huis. En tegelijk ook wat bijpassende accessoires gekocht.

Geen opmerkingen: