zondag 9 juni 2013

over rommelmarkten en rommelmarktgelukken ...

Rommelmarktje gedaan. Want zo horen zondagen te zijn. Of toch die van mij ... Helemaal tevreden keerde ik terug naar huis. Ik heb echt een paar pareltjes gevonden vandaag ... ♡ 





Zoals dit ! Een Fujifilm Instax 200 instant camera. Voor - hou u vast - 1 euro ! Mijn hart maakte enkele vreugdesprongetjes en ik wou eigenlijk gewoon hetzelfde doen :) 



En dit !  ♪ ♫ ♩  Rumours van Fleetwood Mac op vinyl. De originele vinyl. Voor 5 €.



Rokje. Rood en met appeltjes. Altijd een winner. 1 €



Sjakos. Want ge kunt nooit genoeg sjakossen hebben. De linkse was 1 €, de rechtste 3 €.



Om de collectie aan te vullen : een Brabantia Patrice voorraadpot. Gekocht voor 1 €.




Kopjes geluk ! Alles samen gekocht voor 1 €.  



Pluchen geluk. Ice Age, Monchhichi en ne rode teckel : die moeten toch beste vriendjes worden. Alles samen 1,5 €. 



En nog wat muziek.
 

En een puzzel en een spelletje. Gekocht van een oude dametje. De aantekeningen van vroeger zaten nog in de doos. Heerlijk.


Geen opmerkingen: