zondag 13 januari 2013

Over agenda's

Een nieuw jaar wil zeggen een nieuwe agenda. 
Mijn iPhone is een geweldig ding, maar de agenda functie en ik zijn toch nog niet zo'n goede vrienden ... Ik geef toch nog altijd de voorkeur aan de oude papieren agenda die in mijn handtas past, die ik kan open slaan, die ik kan doorbladeren en waar ik met een oogopslag mijn afspraken in zie.
Dit jaar heeft het heel wat voeten in aarde gehad vooraleer ik alweer de juiste uitgave vond, maar het is uiteindelijk gelukt. 


Niet om te zeveren, maar ik heb eerst vier (!) andere agenda's moeten proberen (die er op het eerste zicht heel leuk uit zagen : die van de Flair zijn altijd zo leuk !) om dan toch tot de conclusie te komen dat ik bij mijn oude geliefde versie moet blijven omdat die voor mij hoe dan ook de handigste en meest overzichtelijke blijft.   







De vereisten voor mezelf : 
  • Eentje met een weekoverzicht ! Ik moet in een oogopslag mijn hele week kunnen zien. Niets zo onhandig om tijdens een telefoon door dat ding te bladeren om te kijken wanneer je die week welke afspraken hebt op staan of wanneer je nog vrij bent.
  • Uren die doorlopen tot 's avonds na 17u ! (want ja, er zijn ook mensen die geen nine to five job hebben ...)
  • Ruimte voor noties ! Na elke dag ! 
  • Een beetje leuk uitzien ! (Uiteraard)
Toch niet zo onrealistisch ... ?
En hier is 'm dan, de mijne : de rode kleur vond ik wel leuk en met wat stickers en accessoires mag hij er best wezen. Mijn buddy tot volgend jaar, op naar een fijn werkjaar samen. 


Geen opmerkingen: