maandag 14 januari 2013

Over IKEA shoppen


Een tripje naar de IKEA gemaakt. We hadden nog wat extra rolgordijntjes nodig. Eindelijk in de IKEA geraakt sinds na de verhuis. En dat is ondertussen ook al bijna vijf maanden geleden. 

Er kwam nog een nieuwjaarsfeestje aan met de familie en dus de perfecte timing om nog wat last - minute cadeautjes te kopen. 



Een nieuwjaarscadeau'tje voor het metekindje Walt. 

Een boerderij met diertjes in een handig meeneem huisje wat je kan open klappen. 








Een nieuwjaarscadeau'tje voor de peter : een wasmand. En zeg maar gerust cadeau. Ik denk dat ik er - net - niet zelf in kon kruipen ...

En dan de spullen voor ons zelf : 



Twee schattige lantaarntjes voor buiten aan de voordeur te zetten. 

Kleurrijke kaders om de muren in huis wat op te vrolijken. Heb wat leuke dingen gezien op Pinterest (duh, waar anders ...) die ik wil proberen. 




Muursticker in pixel vorm die me onmiddellijk aan Space Invaders deden denken. Ik heb nog geen idee waar ik ze ga hangen, maar het toilet is misschien wel een optie. 

Twee lieve pluchen vosjes. Want iedereen houdt van vosjes, toch ? Ik alvast wel !




Geen opmerkingen: