dinsdag 27 januari 2015

... over een dagje Nijmegen en vintage Fisher Price geluk


 
Voor diegenen die het nog niet weten : ik van vintage Fisher Price speelgoed ! 
Op een druilige decemberdag surfte ik wat rond op enkele tweedehands sites. 
Tot ik plots op Marktplaats wel een héél interessant zoekertje vond. 
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de Fisher Price Explorer loopauto. 
 
Fantastische herinneringen heb ik aan dat autootje ! 
Vroeger hadden we er thuis ook zo eentje, jammer genoeg is die gedumpt op het containerpark. Ik kreeg nog altijd buikpijn als ik aan die gedachte denk ... 
 
Maarrrrrr, daar stond hij dan plots ... Te koop ! 
Na enkele mails heen en weer met de verkoper, maakte ik een afspraak om dit pareltje tijdens het weekend op te halen. 
Ergens in de buurt van Nijmegen. Niet onmiddellijk in de nabije buurt, dus
we maakte er maar een gezellig dagje weg en een dagje Nijmegen van.


Eerst maakte we een stopje ergens in een Hollandse wijk en gingen we de Fisher Price Explorer ophalen.
 
 
En hier is 'ie dan ! 
Blij als een klein kind ! 














En ohja, daarna gingen we Nijmegen wat verkennen. 
Fijne stad ! Zeker nog eens terug gaan.


Een collega van vriendlief heeft er een tijd gewoond en zij wist enkele fijne tips die we opgevolgd hebben. 
We gingen eten in De Plak : http://www.cafedeplak.nl/
 
Héérlijk eerlijk en vegetarisch gegeten daar ! 
Een aanrader !




 

En bij de koffie kregen we kleine Tony's !






Vrolijk toilet.




Fijne sfeer in de binnenstad rond de kerstdagen ! 

(bron foto : centrumNijmegen.nl) 







 Vriendlief vond een etalage vol met Star Wars lego.
Heaven :)



















Geen opmerkingen: