zaterdag 15 maart 2014

... over retrodag bij de Kringwinkels



Vorige week zaterdag was het zover : retrodag bij de Kringwinkels.
Ik deed er enkele - ahum ...- , hieronder de buit. 

2 stoelen. De eerste 25 cent (ja echt), de witte 7,50 €







 "Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo ..."
Speelgoedtelefoon : 9 euries







De Fisher Price schatten !
HAPPY AS A KID IN A CANDY STORE !














 





















 Verzameling Arcopal aanvullen.




 Appelpottekes ! 
Eindelijke appelpottekes gevonden !




Schoon dozekes ... 


 


 














Voor mezelf ...

 







Voor de kindertjes van later ... 
 





Kijk ! Het originele prijskaartje hangt er nog aan ... 










3 opmerkingen:

Preciespatries zei

Wat eeen leuke spullen weer zeg! Ik vind ook alle Fisher Price geweldig, dat is hier in t oosten van NL niet te vinden jammergenoeg, even als de arcopal! Jammer voor mij dus en toppie voor jou! Fijne dag, gr Patries

Eva C. zei

Oh god, wat ben ik jaloers! Ik ben dus gewoonweg vergeten te gaan hé! Hoe erg is dat, ik was behoorlijk kwaad op mezelf...

Hille zei

Leuke spullen! Vooral de boekentas! :-O ;-)