zaterdag 30 november 2013

... over huiselijkheid en 'thuis zijn'


... Niets zo fijn als gewoon 'thuis zijn' en een beetje cocoonen ... 


Deze vrolijke bende lag al een tijdje op me te wachten.
Ik ben een complete leek in haken en/of breien,
maar ik nam een stapel boeken vanuit de bib mee en nam al mijn moed bijeen
en heb een poging gewaagd. 
De 'basissteek' van het haken is uiteindelijk gelukt,
daarna heb ik de moed opgegeven.
Ik begreep geen snars van de uitleg van die steken 
en hoe ik daar in godsnaam aan begon ...
Haha ... 
 Ik probeer nog wel eens opnieuw als ik de moed terug vind :)
 



 Als er in dit huis één plaats is die ik echt het meest ga missen 
wanneer we gaan verhuizen, is het de keuken. 
We hebben hier een ontzettend leuke retro Kubex keuken.
Er is veel plaats op het werkblad om fijne keukenspulletjes ten toon te stellen
en ook de tegeltjes onder de kasten vind ik geweldig. 

In het huis wat we gekocht hebben, staat een (lelijke) donkere eiken keuken. 
We zijn nog wat aan het nadenken wat we met dat lelijk ding gaan doen en 
hoe we de keuken een beetje 









Home is where the cats are ...











 











Extra kasten kopen wanneer we verhuizen lijkt nodig :) 

 





Vorige week zag ik de leuke kerstballen ooit voorbij komen op Instagram 
en wat bleek ... Action was weer eens de schuldige om dit leuks te verkopen. 
Dus snel, snel naar de Action en heb ineens twee dozen gekocht :) 

 

  
Maar omdat de 'christmaspolice' zegt dat het nog te vroeg is om de kerstboom te zetten, hebben we het op deze manier opgelost. 
Ook plezant ! 




Kitch. Much. I like ! 
:) 
(Stolp en hert ook van de Action trouwens) 



2 opmerkingen:

Eva C. zei

Je hebt echt een fijne blog! En waaauuuw, je haar, ik ben er weg van. Ik ga je maar eens volgen denk ik, sowieso plezier verzekerd :)

△▽ TiNE ▽△ zei

Hey Eva, bedankt !
En fijn van het volgen, ik ga hetzelfde doen, want bij jou ziet het er ook gezellig uit =)
Groetjes !