dinsdag 6 augustus 2013

over recente leuke aankopen ...


Recente leuke aankopen, hier komen ze ...


Lego opbergdoos. 
Was nog in de laatste solden, dus kon ik niet laten liggen.



Bij de Veritas kocht ik al dit leuks.
Sokken met moustache'kes op, lint met kerskes op 
en opnaai embleemkes in de vorm van appelkes.
Zo leuk toch !
Ik heb idee'tjes in mijn hoofd om er iets leuks mee te maken, 
nu enkel nog de uitwerking nog ...



Eigenlijk kocht ik dit al een hele tijd geleden bij de Hema, 
maar geen idee waarom het nog niet op mijn blog geraakt is, w
wat een schande ! 
Dus bij deze ... 
Washi tape'kes en stempels ! 
Ze hadden nog meer van al dat leuks, maar een mens moet keuzes maken ... 
Stempels in allerlei vormen en 
ook fluo stempkussens te koop bij Hema, allen daarheen dus ! 
 
  Van bij de Action (natuurlijk !) : een rieten mand en een fietsrek. 
Vriendjelief moet het nog op mijn fiets maken en ik hoop dat het past, 
want ik ben eigenlijk niet 100 % zeker ... :)
Er is zo'n stom ding als mijn lamp die nogal in de weg staat en Vriendjelief 
liet ook al iets vallen van mijn spaken en dat dat niet zou lukken ....
We zullen zien en anders wordt het omruilen, 
dat kan toch zonder problemen bij de Action.
Ik houd jullie op de hoogte :)



Ook van bij de Action : de letterbak. 
Ik zag 'm al dikwijls voorbij komen op Pinterest en Instagram
en had 'm ook al eens in mijn handen gehad in de Action, 
maar om de een of andere reden twijfelde ik toch een beetje ... 
Hij is wit, maar van dat 'vies' wit, er zit zo'n krijtachtig laagje op 
dat eigenlijk heel hard afgeeft. 
Ik ga er dus eerst nog een laagske witte verf op verven. 
Wordt vervolgd ...
 
 

Geen opmerkingen: