zaterdag 3 augustus 2013

over een dagje zee & de warmste dag van 't jaar ...


Maandag trok ik met het werk naar de zee. 
( Yes, zo'n geweldige job heb ik ! )
En de zee, da's altijd een goed idee ! 
De bestemming: Blankenberge had ik zelf niet in de hand, 
maar ach, het was best gezellig :)










Voor de rest doet de zon behoorlijk zijn best ...


  
Gisteren was Limburg de warmste plek in België 
en dat hebben we geweten (en gemeten) ...


Omdat iets anders doen dan zetel liggen, zwembad liggen, 
zwembad plonzen, ... onverantwoord was, 
heb ik ook niet veel anders gedaan gisteren ...

En wat kilo's vers fruit versneden.
Dat smaakt nog 't beste met zo'n tropische temperaturen. 
(En ijsjes natuurlijk, maar 't kan niet alle dagen feest zijn ...)



 
En ook de kat zoekt naar wat verfrissing en water ...




 En over 'feest' gesproken : 's avonds was ik te gast op de ifaravond
in Sledderlo, de wijk waar ik werk. 
En voor wie dit chinees is : de moslims zitten momenteel in de ramadan, de vastenmaand.

En effe tussendoor : 
Dikke chapeau hoor voor alle moslims die in deze temperaturen vasten, echt ! 
En vasten, dat wilt niet alleen zeggen niet eten, maar dat wil ook zeggen geen water drinken tot aan zonsondergang, he ! 
Echt waar ... c h a p e a u ! 
 
  Ik was dus gisterenavond op zo'n iftaravond en heb héérlijk gegeten ...



Geen opmerkingen: