donderdag 4 juli 2013

over zonnige dagen, kersen plukken, Unearth in Genk en solden shoppen ...

Zon, zon, zon ! Heerlijk ! Groen gras, blauwe lucht, sandalen. Check, check, check !
En kersen plukken, njammie. En de collega'tjes op het werk trakteren op het lekkers vanuit de tuin van Casa Zavel.





En buiten eten ... Joepie voor buiten eten. Alleen te lui geweest om de grote tuintafel te verslepen en te kuisen. Dan maar plan B : het eigenlijk veel te kleine campingtafeltje en hop.
Dan : solden shopkes gedaan ! Snel, snel tussen het werk tijdens de pauze een snel solden shopke. En goed geslaagd :) Op enkele dagen tijd twee paar schoenen. Ach ja ... 
Een tijdje geleden werd ik op slag verliefd op de 'peeptoe' 'Chicas for Noë' van - hoe raadt ge het - Noë dus. Maar 120 € vond ik toch een klein beetje te duur voor schoenen. Enfin, ze stonden ook in de solden, maar toen viel mijn oog op deze beauties hier onder. Ze zijn beiden van het merk 'Giulia'. En de okergele schoenen van hier onder zijn eigenlijk bijna een exacte 'kopie' van de 'Chicas for Noë'. Natuurlijk merk je verschil (het zou maar erg zijn anders), maar voor mij deerde het niet. Plus, ook deze beauties waren in solden. Voor 27 € mochten ze mee naar huis. Ik kocht ze bij Torfs. Hoera ! 

De blauwe hakschoen dus ook van het merk 'Giulia'. Deze kocht in de Scapino. Idem prijskaartje als de okergele. Koopjes, toch ?








Voila !






Afgelopen dinsdag speelde Unearth in De Ginsert in Genk tijdens Summercore Festival. Was cool ! Crazy guys ! 


Geen opmerkingen: