woensdag 17 juli 2013

over een dagje Leuven, ziek zijn, rommelmarktje doen & de Mini in huis

Vorige week donderdag een dagje verlof (feestdag voor de ambtenaren, hoera !) en toen trok ik een dagje naar Leuven. Ik nam 's morgens samen met het Lief (die nog een halve dag moest werken) de trein en ben wat gaan solden shoppen. Namiddag vergezelde het Lief me en zijn we samen nog wat gaan rond kuieren. 

De dag ben ik begonnen met een goeie koffie van The Coffee Club. Heerlijke koffies daar ! Het is vlak naast 't station van Leuven gelegen en zeker een aanrader. 



En daarna solden shop time ! De Think Twice in Leuven hield weer van die 'crazy solden dagen' en donderdag was het de laatste dag, wat betekende alles aan max. 1€ ! Heerlijk ! Ik heb heel wat stapels kleding mee naar het pashokje gedragen, maar helaas, niet één stuk dat paste oftewel me toch niet helemaal aanstond. Achja. Volgende keer beter daar ! 


Namiddag met het Lief genoten van het heerlijke weer, een terrasje en een koffie. Dit keer in de Punto Caffé. 




Nog wat random kiekjes van Leuven 

 


De buit van de namiddag :



Vrijdag had ik het serieus zitten; last van allergie en een verkoudheid er boven op. Ik ben namiddag terug gekeerd van 't werk en heb de rest van de dag met koorts in bed gelegen. Een goed boek en de Mini in huis hielden me gezelschap. 




En hier volgen een hele reeks 'Mini' foto's. Sorry voor de 'overload', maar ze is zo schattig die kleine ...












Zondag ging het alweer een pak beter en een rommelmarktje doen, helpt tegen alles ! Ik ging voor de eerste keer dit jaar naar de wekelijkse zomer rommelmarkt in Genk. Véél volk, véél standjes en veel te weinig tijd ... Dit zijn de aanwinsten. Met het Fisher Price deken ben ik alweer dolgelukkig !






Geen opmerkingen: