woensdag 24 juli 2013

over Bloglovin ...

Ik ben enkele uurtjes zoet geweest met op Bloglovin door te klikken en door te klikken en door te klikken en zo op allerlei blogs uit te komen. Ik heb enkele interessante mensen gevolgd en ik stel voor dat jullie hetzelfde doen ...:) 

(In de tussentijd lag onze Mini hier gewoon voor mij op den bureau een beetje lief te wezen ... 


... en bij zichzelf aan't afvragen : "Tine, wa zijt ge weer bezig ?" )
 
Cutie !


Enfin, we hadden het over Bloglovin, je kan me vinden én volgen door hier onder of hiernaast (rechts) op de button te klikken.
Simpel als dat ! 

Ik heb er ook maar dadelijk een tellerke bij gezet, die staat nu nog heel zielig op 0. 
Hopelijk komt daar snel verandering in, want zo is't echt geen zicht :)

Dus ... Push that button !

Follow on Bloglovin


Geen opmerkingen: